Подзвоніть мені
Подзвоніть мені

Залишіть Ваші контактні дані та наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом для вирішення Вашого питання.

Ваш телефон
Ваш телефон*
Ваше ім'я
Ваше ім'я

* - Поля, обязательные для заполнения

Сообщение отправлено
Ваше сообщение успешно отправлено. В ближайшее время с Вами свяжется наш специалист
Закрыть окно
+380 (93) 170-29-52 Написати нам:
Viber/TelegramПодзвоніть мені
Подзвоніть мені

Залишіть Ваші контактні дані та наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом для вирішення Вашого питання.

Ваш телефон
Ваш телефон*
Ваше ім'я
Ваше ім'я

* - Поля, обязательные для заполнения

Сообщение отправлено
Ваше сообщение успешно отправлено. В ближайшее время с Вами свяжется наш специалист
Закрыть окно
ukrapple.sale@gmail.com
ЖК Софія, вул. Л. Українки, буд.6,
с.Соф.Борщагівка, Київ. обл.

Питання-Відповіді

Ознайомтеся з запитаннями та відповідями на них, які вже існують часто:

Часто задаваемые вопросы
Як видалити мої дані Facebook, якщо я реєструвався на вашому сайті через нього?
СкрытьПодробнее
Надішліть, будь ласка, своє ім'я користувача у Facebook нам на пошту info@ukrapple.com.ua і ми видалимо Ваші дані.
Який графік роботи інтернет-магазину?
СкрытьПодробнее
Ви можете зробити замовлення в інтернет-магазині UkrApple у будь-який зручний для себе час та день тижня. Менеджери інтернет-магазину працюють: ПН-Пт: 9:00-18:00.
Чи можу я оформити доставку замовлення до іншої країни?
СкрытьПодробнее
Так, така можливість є.
Чи можу я отримати додаткову знижку товару? Чи продаються у вас товари зі знижкою?
СкрытьПодробнее
Акційні товари позначені ярликом РОЗПРОДАЖ. Перейти в розділ розпродаж: РОЗПРОДАЖ.
Також у нас є знижка 5% за відгун в соц.сітях чи на Google maps.
Який товар не підлягає обміну та поверненню?
СкрытьПодробнее
Не підлягають поверненню чи обміну:
  • товари, які були пошкоджені при неправильному використанні;
  • захисні плівки та скла після використання;
  • товари, що мають механічні пошкодження.
Як я отримаю кошти за повернутий товар?
СкрытьПодробнее
Гроші повернуться на надану Вами картку будь-якого українського банку, оформлену на Ваше ім'я протягом 14 робочих днів з моменту отримання нами товару.
Як я можу повернути товар, що не підійшов?
СкрытьПодробнее
З процедурою повернення товару, Ви можете ознайомитись докладніше у розділі Обмін та повернення.
Чи можу я повернути/обмінювати товар, який мені не підійшов?
СкрытьПодробнее
Якщо Вам не підійшов, або не сподобався товар, а також якщо він має заводські дефекти або не відповідає заявленим характеристикам, наш магазин UkrApple гарантує можливість обміну або повернення товару протягом 14 днів з моменту придбання.

Умови повернення/обміну:
  • 14-денний термін відраховується з моменту купівлі або з моменту отримання товару на відділенні авто перевізника;
  • товар не має слідів експлуатації та збережена його заводська упаковка, ярлик, наклейка тощо.
Не підлягають поверненню чи обміну:
  • товари, що були пошкоджені при неправильному використанні;
  • захисні плівки та скла після використання;
  • товари, що мають механічні пошкодження.
Для здійснення повернення або обміну напишіть нам на Viber / Telegram (063 117 74 53) із зазначенням, на який номер телефону оформлялося замовлення та з описом причини повернення/обміну та з доданими фото шлюбу чи невідповідності товару для швидшого вирішення питання. 
Просимо Вас при отриманні здійснювати перевірку товару на зовнішній вигляд та наявність механічних пошкоджень! 
Що робити, якщо мені товар не підійшов?
СкрытьПодробнее
Ви можете розпакувати та оглянути товар у момент отримання замовлення. Якщо з будь-яких причин товари Вам не підходять, Ви можете не оплачувати замовлення та доставку, а передати його зворотним посиланням за допомогою сервісу «Нова Пошта». Якщо Ви вирішили повернути товар вже після його отримання та оплати, ознайомтеся докладніше з умовами обміну та повернення.
Хто оплачує пересилання товару при поверненні?
СкрытьПодробнее
За умовами повернення нашого магазину доставку повернення до нас оплачуєте Ви. Але за фактом отримання товару відповідальний співробітник по роботі з обмінами/поверненнями проводить повний аналіз ситуації та огляд товару. При підтвердженні шлюбу або нашої помилки, ми відшкодовуємо Вам витрати на доставку повернення та здійснюємо обмін товару за свій рахунок або повернення коштів.
Як я можу сплатити товар?
СкрытьПодробнее

Способи оплати

  • Податковий платіж "Нова Пошта". При оформленні доставки з післяплатою через Нову пошту додатково до вартості доставки додається комісія Нової пошти за перерахування коштів у розмірі 20 грн+2% від суми післяплати платежу.
  • Онлайн-оплата платіжними картками Visa або MasterCard - WayForPay.
  • Оплата карткою через термінал. При здійсненні самовивезення Ви маєте можливість оплатити скориставшись терміналом, який оснащений системою PayPass. Це дає можливість оплатити, використовуючи саму картку, провівши магнітною стрічкою картки через термінал, або здійснити безконтактний платіж за допомогою картки Visa/MasterCard, Вашого смартфона або розумного годинника, використовуючи при цьому сервіси Apple Pay та Google Pay.
  • Готівкою. Оплата готівкою при самовивезенні.
  • Оплата на картку Приват банку. На карту Приват банку можна сплатити через Приват24, термінали Приват-Банку, касу Приват-Банку, в нашому офісі самовивезення, а також через інші канали переведення на пластикові картки. Звертаємо Вашу увагу, що деякі канали поповнення можуть стягувати плату за перерахування коштів. З цієї причини, просимо Вас, звертати увагу на суму до зарахування (переказу), яка повинна дорівнювати сумі Вашого замовлення. Інакше кажучи, якщо існує комісія за перерахування коштів, - вона об'єднується відправником, тобто. Вами. У призначенні рекомендуємо вказати номер Вашого замовлення або прізвище на кого оформлено замовлення для більш швидкого відправлення оплаченого замовлення.
  • Оплата на картку Моно банку. 
Як здійснюється доставка до регіонів?
СкрытьПодробнее
Новою поштою або Укрпоштою.
Чи можна змінити вибраний день доставки
СкрытьПодробнее
Зателефонуйте нам та погодьте новий день доставки.
Через якийсь час після замовлення мені доставлять товар? Вартість доставки?
СкрытьПодробнее

Способи доставки

  • Самовівіз. У будь-який зручний для Вас час ЗА ПОПЕРЕДНІЙ ДОГОВІРНОСТІ. Адреса самовивезення: ЖК Софія, вул. Л. Українки, б.6, с.Соф.Борщагівка, Київ. обл.
  • Доставка кур'єром Нової пошти Україною. Відправка щодня з 17:00 до 18:00. Замовлення оплачені після 16:00 надсилаються наступного дня. Вартість доставки – від 55 грн. для Києва., від 65 грн – по Україні залежно від населеного пункту одержувача. Доставка кур'єром Нової пошти тільки за повною передоплатою. Термін доставки: 1-3 дні (залежить від населеного пункту одержувача).
  • Нова Пошта. Надсилання щодня з 17:00 до 18:00. Замовлення оплачені після 16:00 надсилаються наступного дня. Вартість доставки – від 35 грн. для Києва., від 47 грн – по Україні залежно від населеного пункту одержувача. Є оплата при отриманні (накладений платіж). При оформленні доставки з післяплатою додатково додається комісія Нової пошти за перерахування коштів у розмірі 20 грн+2% від суми післяплати. Термін доставки: 1-2 дні (залежить від населеного пункту одержувача).
  • Укрпошта Експрес. Надсилання щодня після 17:00. Вартість доставки від 22 грн залежно від населеного пункту одержувача. Укрпошта лише за повною передоплатою. Термін доставки: 1-4 дні (залежить від населеного пункту одержувача).
Як забрати товар самостійно та де?
СкрытьПодробнее
Самовивіз із: ЖК Софія, вул. Л. Українки, б.6, с.Соф.Борщагівка, Київ. обл. у будь-який зручний для Вас час ПО ПОПЕРЕДНІЙ ДОМОВЛЕННОСТІ

Купить в один клик
Заполните данные для заказа
Запросить стоимость товара
Заполните данные для запроса цены
Запросить цену Запросить цену